logo-hexonet

معرفی شرکت هگزونت hexonet

شرکت هگزونت hexonet در سال 1999 توسط  Jens Wagner تاسیس شده است. این شرکت در کشور آلمان فعالیت می کند و دفتر مرکزی آن هامبورگ است. واگنر قبل از آن شرکت Key-Systems GmbH را تاسیس کرده و بعنوان مدیرفنی مشغول به کار بود. جنز واگنر یکی از متخصص ترین افراد در صنعت دامنه و سیستم های اینترنتی است و در سراسر دنیا بعنوان یک مبتکر و نوآور شناخته شده است. او همچنین در سال 2006 اقدام به تاسیس رجیسترار 1API نمود که درواقع این رجیسترار دامنه زیرمجموعه شرکت hexonet می باشد. 1API در نوامبر سال 2007 موفق شد گواهینامه معتبر خود را جهت فعالیت در صنعت دامنه از آیکان ICANN دریافت کند. رجیسترار 1API همچنین یکی از اعضای اصلی و مهم شرکت رایپ RIPE NCC هم می باشد

در  سرویس WhoisTrustee هگزونت به شما این امکان را میدهد که اطلاعات Whois دامنه مخفی شده و نمایش داده نشود اطلاعاتی مانند ایمیل و مشخصات مالک دامنه که موجب افزایش امنیت دامنه شما خواهد شد. (البته اطلاعات فنی نظیر اینکه چه DNS هایی روی دامنه ست شده همچنان قابل نمایش است) این قابلیت تنها توسط نمایندگان فروش هگزونت قابل انجام است و طی ارسال درخواست از طرف نماینده فعال خواهد شد.

همچنین در سرویس PremiumSale هگزونت با طراحی یک پلت فرم کارآمد امکان حراجی و به مزایده گذاشتن دامنه های پرمیوم ویژه را فراهم آورده است. این پلت فرم با پنل نمایندگان فروش هگزونت یکپارچه شده و به نمایندگان این امکان را می دهد تا بتوانند در مزایده ها بدون محدودیت شرکت کنند، درخواست دهند، پیشنهاد بدهند و در نهایت در صورت انجام معامله کمیسیون آن به نماینده تعلق خواهد گرفت.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *